HEART them :)
Saengil Chukahamnida !
Selasa | 6:01 PTG | 0 comments

Saengil chukahamnida ! Selamat Hari Lahir ! Happy Birthday !

Birthday sape lagi ? Birthday I laa ..
Walaupun post nie agak lambat , tapi takpe kan ?
Ala , I punye suke laa nak tulis biler2 pun . Hehe .

21 Mei 1996 , that's my birth date !
5.21 am , that's my first time I came to this world !

Thanks mom and dad !

Now , these are all my photos during my birthday !
*ala , speaking laa pulak . . hehe












Mesti korang dah cam mane satu saye , kan ?
Hehe . . I'm the birthday girl laa . .

p/s : kak , awak nak tengok saye pakai baju nie , kan ? so , saye dah pakai ! hope awak suke !

Okay , nie pulakk gambar hadiah2 yang saye dapat dari kawan2 .. . .

 Nie hasil kreativiti budak2 dorm saye . . . Thanxx guys , cantik sangat !!!
 Nie hadiah dari adik dorm saye , Munirah !! Diye tinggal kat Jeddah . . Thanx sayang . .

 Nie hadiah dari Syasya , die nie pun adik dorm saye . . Thanxx darling !!

 Nie hadiah dari tige orang , Munirah , Syasya , Qilah !! Thanxx awok2 ,,,

 Nie Qilah yang kasi . . Die nie pun my adik dorm jugak . . Thanxx dear !!

Nie yang comell nie dari kawan baek bangang saye yang paling comell ,, haha !!
Solihah Zulkifli !! Thanxxx honey . .

p/s : Thanx jugak kat awok2 yang menjayekan suprise birthday kat saye . Walaupun bising dan kena marah kapten , tapi tu kenangan yang terindah !! Thanxx for the bedak2 , baldi air dan sabun lux . . hehe . . Thanxx jugak kat orang2 yang wish gune henset !! Time kaseh ........


Older Post | Newer Post


Shining Star
Assalamualaikum ! Hai ! Ghamsahamnida unnie , oppa and sumer2 yang sudi menjejakkan jari jemari anda ke sini . Really appreciate that ! Please be a nice person and no copycat here . But , if you tak suke i , you may go to the top and choose NEXT BLOG ! Nice to meet you ! :) .

© All Rights Reserved .
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Meet me at :
Facebook | Pages


Hola fellas . Enjoy stumbled here . Please respect me as i respect you . Pray for our 0913's Straight A's in SPM . Amin . And thanks for hit me and i will hit you back . Do come again . See ya ! Daa .

Wink wink
chingu (s)


Big Thanks
Template by : Bella
Edit by : Yeen